IDAG

hejsan.
idag har det varit en skit dag. har inte kunnat rida förens sent på kvällen eftersom att det har regnat. men när det äntligen var uppehåll (runt 20-21 tiden) då red jag ut. Jag tog den långa rundan som tar ungefär en timme att rida och Alladin njöt verkligen, har han inte ridit där på länge så blir han hur spänd som helst när han märker att vi är på väg att rida ut och inte i någon tråkig paddock. Men han var lite barnslig hoppade till för minsta lilla men men sånt får min lilla bebis göra när han är pigg och tycker att det är roligt ;)
ja jag hade inte så mycket att dela med mig av men lite blev det ju i alla fall :D men vi hörs nog imon . Hoppas på att få Alladin att bli vaccinerad i morgon eftersom att det är sista dagen för man får ju inte tävla på 7 dagar efter att man har vaccinerat sin häst :/ men det skall nog gå. skall ringa veterinären imorgon när jag vaknar :D

Puss
Stolt häst och ryttare på Klubbmästerskapen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0