träningen !

hejsan:)

Ja, idag var det då träning och det gick väldigt bra. Alladin var på bra humör och jag hoppas att han kan hålla sig så ända tills tävlingen :D
Men i allafall träningen började med att min tränade började att rida igenom honom lite och hon sa att han var mycket rakare och att han gick upp mer med nacken :D 
Hon sa även att han börjar få fina runda steg i trav längningen :D Och det känns som om allt bara går framåt och det är jätteroligt :D

På söndag skall vi då tävla och det känns som om vi har en chans att ta oss in på placering :D HOPPAS !! 
Det är ju två ganska enkla program men ändå, det beror helt på hästens och mitt humör. Det beror ju också lite på hur tuff domaren är ;)
Jaja nu måste jag skynda mig vi skall i väg men jag skall föröka skriva imon med:D

ALLADIN♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mickopicko

vi ses ju på söndag! <3 o Britt Hammar dömmer LB:1 hon e seriöst den bästa dommaren som finns! :D

2010-06-18 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0