2010/05/18

Hejsan!
Idag skall jag inte rida eftersom att Alladin har sin vilodag på tisdagar :) 
Men igår så red jag en skritt sväng med min granne :) jag red barbacka eftersom att jag inte skulle rida mer än tjugo minuter :)
ja det var typ det jag hade att berätta :) jag har blivit lite förkyld så jag känner mig inte så pepp på att rida eftersom att kroppen är helt slut körd. Men men det är ju så att jag får någon sorts abstinens, jag måste rida nästan varje dag för att må bra eller vad man skall säga :P
Men i alla fall, idag skall jag bara borsta och mocka :D Igår bytte jag även täcke på honom till ett blått tunt regn täcke, han håller ju på att avlida med det tjocka vintertäcket på sig så det fick bli att byta.
Så nu har jag nog sagt all som jag hade att säga för denna gången men jag kommer till baka kanske ikväll eller i morgon och bloggar mera. Då skall jag ta upp vilka tävlingar vi har framför oss :D 

Kram♥
Älsklingen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0