30/5

♥Hejsan!
Ojojoj idag har vi varit och tävlat på spekeröds ridklubb. Det var ett jätte mysigt ställe men jag gillade inte tiden :P Jag gick upp 5:00 i morse för första starten var kl 8,00 och jag hade start nummer tre.... Sedan var det typ 3 timmars mellanrum mellan första och andra klassen ... Det är det värsta med dressyr, att man alltid måste vänta så länge. 
Jag är verkligen jätte trött och skall sova så jag måste gå och lägga mig men jag skriver mer imon:)

Puss 

PS, vi glömde kameran idag så det blir bara en bild men jag skall ta med mig kameran till stallet någon dag och då blir det många bilder. Hoppas att ni tittar in då:) 

idag blir det en gammal bild!!
Alladin Älsklingen ♥
Bilden är tagen i vintras :D:D:D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0