ändrade planer

Hejsan!
Igår skrev jag ju att jag skulle rida ut men så blev det inte. Jag hade tänkt att låta han vila igår eftersom att det var tävling i helgen så han var ganska trött men jag ångrade mig när jag såg min granne som började linda sin häst för att hon skulle rida. Så då kunde jag inte hålla mig så jag gick hem och bytte till ridbyxor och ridskor (hade typ mjukis byxor och foppa tofflor på mig och ville inte rida i det.) sedan var det bara att ta in hästen och börja borsta för att sedan kunna rida. Det blev ett väldig bra dressyr tränings pass och jag var helt slut efter, men det var inte Alladin för han var nästan litte jobbig efter hehe men det gick bra han lugnade ner sig när han fick kvälls hö haha.
Efter att jag hade ställt in Alladin i boxen så gick jag och tog in de 3 andra hästarna som finns i samma stall. Jag gav dom hö och kraftfoder sedan släckte jag i stallet och gick hem !!

Sådär såg min dag ut i stallet i går :D
Det kommer ett till inlägg när jag kommer hem lite senare om hur jag skall göra med Alladin idag :) Så kika in då !
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAH; DET KOMMER BLI AWESOME :D



VI SKAAAAAAAAA SOVA I SAMMA TÄLT :O

annars dödar jag dig stolt :D

HAHAHHA, JAG SAKNAR DIG DIN BAJSKORVIGA SNOPPSKALLE :o <3333333333333333333333333

2010-05-11 @ 13:01:43
URL: http://chezay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0